Zrozumiał również znaczenie ciągłej ponownej oceny rynku dla zmiany gustów i obyczajów, stwierdzając w 1907 r., że „zmiana smaków, mody zmieniają się, a reklamodawca musi zmieniać się wraz z nimi”. Idea, która była skuteczna przed pokoleniem, upadłaby płasko, nieużywana i nierentowna, gdyby została zaprezentowana społeczeństwu dzisiaj. Nie to, że idea dnia dzisiejszego jest zawsze lepsza od idei starszej, ale jest inna – trafia w obecny smak”.

Fotografia wewnętrzna aspekty dekoracyjne

W Stanach Zjednoczonych około 1840 roku Volney B. Palmer założył pierwszą agencję reklamową w Filadelfii. W 1842 Palmer kupił duże ilości miejsca w różnych gazetach po obniżonej cenie, a następnie odsprzedał je po wyższych cenach reklamodawcom. Rzeczywista reklama – kopia, układ i grafika – była wciąż przygotowywana przez firmę, która chciała ją zareklamować; w rzeczywistości Palmer był pośrednikiem kosmicznym. cięcie i grawerowanie laserem
Sytuacja zmieniła się pod koniec XIX wieku, kiedy w Nowym Jorku powstała agencja reklamowa N.W. Ayer & Son. Zaplanowała, stworzyła i zrealizowała kompletne kampanie reklamowe dla swoich klientów. Stworzyła wiele pamiętnych haseł dla takich firm jak De Beers, AT&T czy Armia Amerykańska. Fotografia wewnętrzna– sztuka wyjątkowa.
Do 1900 r. agencja reklamowa stała się centralnym punktem kreatywnego planowania, a reklama została mocno zakorzeniona jako zawód. Początkowo agencjami pośrednictwa były brokerzy powierzchni reklamowej w gazetach. N. W. Ayer & Son był pierwszą agencją świadczącą pełen zakres usług, która przejęła odpowiedzialność za treści reklamowe. Firma N.W. Ayer została otwarta w 1869 roku i mieściła się w Filadelfii.
Ilość miejsca dostępnego w gazetach szybko rosła. Bostoński zapis ukazał się w 19.000 „linii agatowych” reklam w 1860, 87.000 w 1900 i 237.000 w 1918.

bilboardy reklamowe nowości

Fotografia wewnętrzna aspekty marketingowe

W 1893 r. 104 firmy wydały ponad 50 000 dolarów każda na krajową reklamę; większość sprzedawała leki patentowe, które wygasły po federalnych przepisach dotyczących żywności i leków z początku XX wieku. W tym czasie powstało siedmiu innowatorów: Owies Quaker, mięso pancerne, mięso Cudahy, amerykańska firma tytoniowa, tytoń P. Lorillarda, tasiemce Remington oraz mydło Procter & Gamble. Do 1914 r. dwie trzecie czołowych reklamodawców pochodziło z zaledwie pięciu branż: 14 producentów żywności, 13 w samochodach i oponach, 9 w mydle i kosmetykach oraz 4 w tytoniu.
Agencje zawsze się rozpadały i reformowały, zwłaszcza gdy jeden z dyrektorów wykonawczych podzielił się, zabierając ze sobą dużego klienta i zespół copywriterów.
Pod koniec XIX wieku we Francji Charles-Louis Havas rozszerzył usługi swojej agencji prasowej, Havas, aby włączyć pośrednictwo reklamowe, co czyni z niej pierwszą francuską grupę, która się organizuje.
Reklama w krajach rozwijających się zdominowana była przez agencje w siłach cesarskich, zwłaszcza z Londynu i Paryża. J. Walter Thompson stał się pierwszą amerykańską agencją, która w 1899 roku otworzyła w Londynie J. Waltera Thompsona. Rozwinęła się na całym świecie, stając się jedną z pierwszych agencji amerykańskich w Egipcie, RPA i Azji.